Abra Kadabra !
İşte bu kadar! Her şeyi yaşadınız, deneyimlediniz. Olması gerekeni olması gerektiği zamanda kattınız hayatınıza. Bazılarından memnunsunuz, bazıları keşke yaşanmasaydı. Peki bir şansınız daha olsa onları değiştirmek ister miydiniz? Ya da olaylar aynı kalsın da size hissettirdikleri daha değişik olsun ister miydiniz? Evet mi? O zaman isteyiniz sayın insan.
Beki İkala Erikli'nin bir kitabı şans eseri elime geçti bugün. Hiç tain etmeyeceğim bir zamanda beni buldu desem daha doğru olur. Kitabın son sayfasında şu cümleler vardı; "Büyücülerin ünlü sözü ve çok eski bir dil olan Aramic dili geliyor aklıma. Abra Kadabra : Konusurken yaratırım". Eskilerin deyimiyle " o dilini bir tutmadın kötüyü çekiyorsun kendine, bela okuma döner dolaşır seni bulur". Sadece bela değil ne söylerseniz döner dolaşır sizi bulur. Hemen, şu an da olmasa da sizi bulur.
Benim dilime kolay gelmiyor. Kötü bir şeyler yaşarken nasıl iyi konuşulur ki demeyin. Belki genç bir kardeşinizim ama çok yaşadım ve şükür ki kötüler hep bitti, toz oldu uçtu gitti. Ama en çok.dilim yaktı beni. Farkettim ki kime ne şekilde yaklaştıysam, nasıl konuşup yargıladıysam aynını yaşadım. Ve şimdi hala -aslında yaşadığımız süre boyunca hep- bir şansımız daha var. Konuşmalıyız, bolca, dilim döndüğünce. İyiyi, güzeli, kalp kıranı değil telafi edeni konuşmalıyız.
Abra Kadabra
Sevgiyle...
Beki İkala Erikli'nin bir kitabı şans eseri elime geçti bugün. Hiç tain etmeyeceğim bir zamanda beni buldu desem daha doğru olur. Kitabın son sayfasında şu cümleler vardı; "Büyücülerin ünlü sözü ve çok eski bir dil olan Aramic dili geliyor aklıma. Abra Kadabra : Konusurken yaratırım". Eskilerin deyimiyle " o dilini bir tutmadın kötüyü çekiyorsun kendine, bela okuma döner dolaşır seni bulur". Sadece bela değil ne söylerseniz döner dolaşır sizi bulur. Hemen, şu an da olmasa da sizi bulur.
Benim dilime kolay gelmiyor. Kötü bir şeyler yaşarken nasıl iyi konuşulur ki demeyin. Belki genç bir kardeşinizim ama çok yaşadım ve şükür ki kötüler hep bitti, toz oldu uçtu gitti. Ama en çok.dilim yaktı beni. Farkettim ki kime ne şekilde yaklaştıysam, nasıl konuşup yargıladıysam aynını yaşadım. Ve şimdi hala -aslında yaşadığımız süre boyunca hep- bir şansımız daha var. Konuşmalıyız, bolca, dilim döndüğünce. İyiyi, güzeli, kalp kıranı değil telafi edeni konuşmalıyız.
Abra Kadabra
Sevgiyle...
Yorumlar
Yorum Gönder