Farkındalık Bir Bela Mı?

    Şurada elimde kumandam, aklımda maaşlı işim, telefonumda bir kaç dedikoduluk, alışverişlik arkadaşım dururken, zaten de çalışmaktan, uyumaktan, sevmek, sevişmek, yemek içmekten başka zamanım yokken farkındalık nedir ki? Tabi ki bir karabasandır, tabi ki uyku kaçırandır. Aman efendim bir de şöyle bakalım, aman efendim bir de şurasından tutalımdır. Ne gerek var? Bu hayatın, bu süregelmişliğin neyi yetmiyor sana? Şuraya bir #sürüpsikolojisi bırakayım da içim rahat etsin. Daha fazlası mümkündür. Daha fazlası olmalı demiyor mu içiniz? Şu organlara can veren ruhumuz, bin bir guzellik ve sırrı barındıran bu devasa görünmezlik daha ayrıntılı incelenmemeli mi? Hayır bebeğim durduğun yer tam da istediğin yer ise, ben oldum diyorsan, öldün demektir. Senin layık olduğun şey bir isim, bir rütbe, bir mevki, bir elmas, bir telefon, son model bir arabadan daha fazlası. Senin açlığın bunlara değil. Bunlar geçici doyuruculardır, ve hakikatte asla tam tatmin yaratmazlar. Sahip oldukların arttıkça gözlerin daha fazlasını arar, farklısını arar. Neden? Bir düşün neden?

Yorumlar

Popüler Yayınlar