Merhaba !!

Merhaba meraktan, zevkten, keyiften, dertten, cinnetin kıyısından köşesinden dönüp bu blogu bulanlar. Eninde sonunda bu yazımı okuyacaksınız. Ve tabi ki ilk makalem kendimle alakalı olacak. Tabi ki deli misin, başka ne olacaktı ki :)

Ben çok konuşan, çok koşan, çabuk coşan, otuzun etrafında dans eden, minnak bir erkeği olan bir anne, çok çalışan ama çok seven bir eşim. İstanbul'un sakin bir semtinde oturuyor, İzmir'de yaşamanın hayalini kuruyorum. Geri döndüm! Her şeyi ama her şeyi konuşacağız tatlım. Ne var ne yok, burada.

Duygular sel, felsefe dip, yargılamadan sorgulama, küçük küçük dokundurma, viraz gezme, biraz tozma, biraz ilginçlik ama hep samimiyet, hep gerçeklik.

Umarım kendinden bir şey bulursun, umarım buralarda olursun. Belki bana ihtiyacın vardır, belki sana ihtiyacım vardır...

Yorumlar

Popüler Yayınlar